Logo
  • Change font size
  • Print view
  • Tags
  • FAQ
  • Chat
  • Register
  • Login
[x]

Advanced search
global search on informe.com
Latest global searches:   vazando tensão philco 34  IT scorecard template excel  tra loi cau hoa hoa dang vltk  HPS-1490D  skeqe qesharake 
Top global searches:   free hosting  iso for playstation  minnesota pigeon forum  education  philippine chess 

Two-Headed Giant: Tribal Wars

Har du tips til korleis me kan gjera Hulen Open endå betre? Kom med forslag her!
Write comments
6 posts • Page 1 of 1
  • Abuse

Two-Headed Giant: Tribal Wars

Postby monJinx on June 1st, 2009, 3:31 pm

Planeggingen av Hulen Open 2009 er i full gang og formatet blir som det alltid har vært: Vintage (T1). Håper folket gleder seg til nok en runde med hard core Vintage Magic.

Det er meg for øret kommet at mange av oss som skal spille Hulen Open skal være på Moderøen hele uken i forkant av Hulehelga. Jeg mener det er for galt å la en hel uke gå til spille uten spilling og vil derfor foreslå en liten uhøytidlig Two-Headed Giant: Tribal Wars-runde i løpet av denne uka. Det er en blanding av to kjekke format og sier seg mer og mindre selv. Stikk inn på Wizards å les litt om dette og kom med et synspunkt eller to.

Det er kanskje ikke nødvendig å bruke Hulen til dette. Kanskje i et tilfeldig Bømlohus er vel så bra.

Om det er noen som har sterke motforestillinger, eller rett og slett bare kunne tenke seg noe annet denne uken er det bare å si fra. Muligheten for en miniliga med Vintage- eller Legacy-stokker er jo også til stede.
-The Omnipresent Tutor-
monJinx

• Abuse

Re: Two-Headed Giant: Tribal Wars

Postby theRecklessEmbermage on June 2nd, 2009, 10:51 pm

Eg er for. Men det er lett å vera for når eg alt har 3 operative tribe-stokkar å velga i. Om det blir mykje mask for nokon å slå saman ein tribe-stokk, bør me halda mogleheita open til å spela eit litt friare tohåva kjempeformat.

Elles hadde det vore kjekt å få til litt speltesting i sommar, men det kan me vel komma attende til, dei som vil og kan.

På sida av tema, men dog: Er tribal wars eit godt tema for vinterens Skulen Open?
theRecklessEmbermage

• Abuse

Postby monJinx on June 3rd, 2009, 9:37 pm

Tribe-slag er konge! Dessuten er det fort gjort å slenge sammen ganske greie stokker. Om folk ikke har ressurser eller ork til å sette sammen noe, skal jeg gladelig låne ut stokker om det er interessant. Ja, foreslå Tribal Wars til Skulen Open barbarene i nord.
-The Omnipresent Tutor-
monJinx

• Abuse

Postby monJinx on June 16th, 2009, 9:57 am

Ta en titt på disse linkene og sett sammen en Two-Headed Giant; Tribal Wars-stokk til Hule-uka.

http://www.wizards.com/Magic/TCG/Article.aspx?x=magic/rules/tribal

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=judge/resources/sfr2hg
-The Omnipresent Tutor-
monJinx

• Abuse

Postby theRecklessEmbermage on June 16th, 2009, 11:49 am

Kan ikkje sei eg er heilt i hundre over banned-lista i tribal. Ingen clamp? Ingen Jitte?

Korleis skal eg då knekka formatet? murr,murr
theRecklessEmbermage

• Abuse

Postby monJinx on June 16th, 2009, 11:53 am

Du må nok gjøre noen småforandringer på Goblinene dine før slaget. Det hadde forresten vært gøy å tilføye et alignment-konsept også i denne runden. Vet ikke om det er mulig å gjennomføre, og kanskje blir det kipt å møte en allianse med to goblin-stokker, men tanken med alignment er stilig.
-The Omnipresent Tutor-
monJinx

Write comments
6 posts • Page 1 of 1

Return to Forslagskassa